Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Collie här då!

Av Lisbeth - 11 mars 2009 08:38

Njut av denna fina 7-månaders förhoppning - brimming with eastern promise... Bilden kommer från utlandet, så jag måste förhöra mig innan närmare detaljer kan ges. Visst finns det en framtid för collie!
Colliebloggen har idag 368 unika läsare! Tackar för intresset... Dessutom är colliebloggen nu uppe på listan över den mest kommenterade bloggarna. Efter fyra dagar... Oj!

Ulvusbloggen är uppdaterad om Saken!

Återkommer!

 
 
Ingen bild

tant Karin

11 mars 2009 17:04

Hej! Vilken underbart vacker collievalp! Vem är detta? Hoppas få reda på det :-) Hur som helst kan jag bara hylla dig som alla andra.TACK för att du blev itnresserad av detta nmed collie och att du rört om i grytorna..Du skriver jättebra, hatten (*sss* inte den i sammet)i taket.Jag vill inte stå annat än med alias, hoppas det är ok..Måste få kunna följa tokerierna i Collie Forum, och jag blir väl utslängd därifrån om mitt namn syns här :-). Aktivisterna var det bästa namn du kjunde hitta på :-) "Vi " andra får väl kallas FCI tanterna. Håll colliefanan högt!YEZZZ

 
Seppo

Seppo

11 mars 2009 22:04

Hejsan,
Roligt att läsa :) och det rör om i grytan... kokpunkten har passerats i Januari ifjol ;) tanterna.. i viss mån även gubbarna vet inte hur dem ska bemöta en fristående blogg som den här. Önskar all lycka på färden, får se om man själv åker ur forumet på färden. Har kommit underfund med att det inte är lönt att stå och skälla på gråsten.. den blir inte granit hur man än försöker. Innan man blir alltför bitsk i tonläget, har jag bestämt mig att sluta kommentera idogmerna, dem "aktiva" sluter leden gentemot alla andra sk. hundägare som inte vet bättre än att aktivera hunden med 10km löp och "belönas" med kamp och skydds.
mvh

Seppo

http://har ingen

 
Anita

Anita

13 mars 2009 22:55

Saknar dina inlägg, är in flera gånger under dagen men inget kommer. Du kanske sitter med annat som är viktigare!
Ha en trevlig helg i alla fall!

http://www.spireans.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisbeth - 25 februari 2010 16:24


Nytt collierelaterat på http://ulvus.bloggplatsen.se/

Av Lisbeth - 5 januari 2010 22:12


   ... med underbar collie... Ingledene She Bounds To Love 2 certifikat  11 månader! ...

Av Lisbeth - 4 januari 2010 13:22

.. ang nedanstående inlägg. Collie har tillhört SBK sedan 1942.. Den 28 maj 1967 samlades collieintresserade i Dalsjöfors hemma hos Anna-Lisa och Bertil Risinger för att diskutera bildandet av en collieförening. Närvarande: Brita Rosengren, Arne Jons...

Av Lisbeth - 3 januari 2010 10:12


Ur historikens djup framkommer frågan om collies specialklubbstillhörighet (liksom flera andra SBK-rasers; schäfer, dobermann...) Den har varit på tapeten flera gånger under årens lopp. Bl.a. årsmötet 1980 då frågan lite diffust bordlades och utmy...

Av Lisbeth - 28 december 2009 13:47


     ... och särskilt då jag...   Den här 6-veckors obetalbart söta och vädjande collietösen är uppfödd hos kennel Seabound' s och heter passande nog Seabound' s Love Love Love... Man blir helt förbi av hjärtenupenhet! Och stamtavlan innehåll...

Ovido - Quiz & Flashcards